Aangifte van overlijden
Dienst Bevolking – Tel : 02/773.05.70/71/73/75
De akte van overlijden wordt opgemaakt door de ambtenaar van de burgerlijke stand van de plaats waar een dokter het overlijden van de persoon heeft vastgesteld.
Mee te brengen documenten:
- identiteitskaart van de overledene
- in voorkomend getal, het trouwboekje van de overledene
Verder gaan in Burgerlijke Stand en Bevolking
- Aangifte van woonstverandering aan de gemeente (inschrijvingsaanvraag)
- Begraafplaats
- Begraafplaats voor huisdieren
- Begrafenis – crematie
- Brexit – Rijbewijzen
- Digitale sleutels
- Eensluidend afschrift
- Eerste onthaal vreemdelingen
- eLegalisation
- Elektronische identiteitskaarten
- Geboorten
- Huwelijken
- Identiteitsgetuigschriften voor kinderen van vreemde nationaliteit jonger dan 12 jaar
- Kids-ID
- Laatste wensen betreffende de manier van begrafenis en ritueel
- Nationaliteit
- Overhandiging van getuigschriften en akten van Burgerlijk stand
- Paspoorten
- Rijbewijs
- Toegang tot persoonlijk dossier
- Uittreksel uit het bevolkingsregister – Getuigschrift van Belgische nationaliteit
- Uittreksel uit het bevolkingsregister – Getuigschrift van gezinssamenstelling
- Uittreksel uit het bevolkingsregister – Getuigschrift van leven
- Uittreksel uit het bevolkingsregister – Getuigschrift van woonst en verblijfplaats
- Uittreksels uit het strafregister
- Verkiezingen 2024
- Verklaring afstaan van organen
- Wettelijke Samenwoning
- Wettiging van handtekeningen
- Wilsverklaring inzake euthanasie